A Magyarországon 25 éve gyógyszerforgalmazással foglalkozó,
dinamikusan növekvő, magyar tulajdonú
MEDINER Kft.
pályázatot hirdet:
KÉSZLETGAZDÁLKODÁSI ÉS
TERMÉKFEJLESZTÉSI KOORDINÁTORI
pozíció betöltésére.
Munkavégzés helye:
DEBRECEN
Főbb feladatok:
- A Mediner megfelelő árukészletszintjeinek biztosítása, a készletek folyamatos monitorozása, karbantartása.
- Folyamatos kapcsolattartás a gyártókkal, külföldi gyártóhelyekkel.
- Folyamatos kapcsolattartás a Mediner nagykereskedelmi raktárával.
- Fogadja és adminisztratív szempontból szállításra előkészíti a megrendeléseket.
- Nyomon követi a kiszállításokat, a kiszállított tételeket számlázásra előkészíti.
- A piacra kerülés hatósági szempontból szükséges adminisztratív feltételeinek koordinálása mind a meglévő, mind az új termékek esetében.
- A forgalombahozatali engedélyek dokumentációjának koordinálása.
- Termékfejlesztés adminisztratív hátterének segítése.
- A külföldi partnerekkel történő tárgyalások nyomon követése, koordinálása.
Elvárások:
- Egyetemi, vagy főiskolai végzettség. Minimum BSc diploma
- MIND ÍRÁSBAN, MIND SZÓBAN MAGABIZTOS, GYAKORLATI ANGOL NYELVTUDÁS!
- Analitikus, rendszerben történő gondolkodás.
- Sikerorientáltság.
- Terhelhetőség, rugalmasság, önállóság.
- Magabiztos felhasználói szintű számítógépes ismeretek (gyakorlati Word, PowerPoint, Excel, Access ismeretek és tudás).
Előnyt jelent:
- Hasonló munkakörben szerzett tapasztalat.
Amit kínálunk:
- Versenyképes jövedelem és juttatások
- Biztos munkahely, hosszú távú munkalehetőség
- Önálló, széles spektrumú, kreativitást igénylő munkakör
- Fiatalos, pozitív szemléletű, lelkes és motivált csapat
- Családias munkakörnyezet
- Telefon, számítógép
A munkakör betöltésének kezdete: 2025 szeptember 1.
Fényképes, szakmai önéletrajzát bruttó bérigény megjelölésével e-mailben várjuk a mediner@mediner.hu címre.
Legutóbbi frissítés:
2025. 06. 24. 14:50