A projekt keretében kidolgozott Inclusive Design Thinking módszertant a konzorciumhoz (https://www.eduidt.eu/consortium/) tartozó hét egyetem munkatársai már elsajátították, sőt a terjedelmes kézikönyv minden partnerország nyelvén is elérhetővé vált már 2023-ban (https://www.eduidt.eu/inclusive-design-thinking-magyar/).
Az egyhetes intenzív kurzus alatt az új tudással felvértezett oktatóknak lehetőségük nyílott, hogy nemzetközi hallgatókból álló kis csoportokkal dolgozva, valós problémákra fókuszálva alkalmazzák a módszertant. Hat hallgatói csoport dolgozott párhuzamosan mozgásában korlátozott emberek, Spanyolországba Peruból dolgozni, tanulni érkezők életét megkönnyítő, illetve idősek digitális eszközök használatának megkönnyítését célzó alkalmazások tervezésén.
A záró eseményen, melyen a képviselők is részt vettek, minden csoport bemutatta az általa tervezett alkalmazás végleges prototípusát, melyet az érintettek újra értékelhettek (a módszertannak eleve részét képezi a tesztelés). A DEIK –t hat hallgató (Emil Ismayilzada, Gulácsi Ádám, Lockár Miklós, Magura Áron, Pintér Balázs, Varga Márk Örs) és három oktató (Papp Ildikó, Tomán Henrietta, Zichar Marianna) képviselte a rendezvényen. A projekt ezzel még nem ért véget, hiszen az oktatókat még várja teendő a projekt utolsó évében is.