Koronavírus - DEIK

Ez az oldal az Informatikai Kar koronavírussal kapcsolatos folyamatosan frissülő információit tartalmazza. Az Informatikai Karra is vonatkozó egyetemi szintű tájékoztatás a DE kapcsolódó oldalán található meg.

 

Távoktatás

 

Technikai támogatás (oktatóknak és hallgatóknak)

Általános tájékoztató hallgatóknak (ppt, pdf, videó)
 

 

Oktatóknak:

Kiegészítés az 1. sz. Melléklethez: tantárgylista tanárszakok zárószigorlataihoz és 2017 utáni képzésekhez (2020.05.15., Dékáni utasítás (2020.04.28. Ideiglenes TVSZ kari mellékletének kiegészítése, záróvizsga))

Adatvédelmi központ tájékoztatója (2020.04.29. Az online előadások és online vizsgák tárgyában)

Dékáni utasítás (2020.04.28. Ideiglenes TVSZ kari mellékletének kiegészítése, záróvizsga)

Dékáni utasítás (2020.04.15. Ideiglenes TVSZ kari melléklete)

Kormányrendelet (2020.04.10.  A Kormány 101/2020. (IV. 10.) Korm. rendelete a veszélyhelyzet során teendő egyes, a felsőoktatási intézményeket és a hallgatókat érintő intézkedésekről), Magyar Közlöny 

Dékáni körlevél  (2020.04.10.  Vizsgák, vizsgakurzusok és témajelentkezés)

Dékáni körlevél  (2020.04.09. oktatói tájékoztatás); Csatolmány

Rektori utasítás   (2020.04.03.  DE TVSZ sajátos szabályairól veszélyhelyzetben)

Dékáni körlevél  (2020.04.03.  Szeminárium/labor/vizsga teljesítése) 

Szenátusi döntés (2020.03.30.  A 2019/2020. tanév időbeosztásának módosítása, szenátusi döntés)

Dékáni körlevél  (2020.03.30.  Órapótlás a veszélyhelyzetben)

Dékáni körlevél  (2020.03.30.  Gyakorlatok és laborok mulasztása) 

Dékáni körlevél  (2020.03.24.  Kiegészítések a 2020. március 17-i dékáni körlevélhez)

Dékáni utasítás (2020.03.19. a DEIK-en a vészhelyzet következtében életbe lépő intézkedésekről)

Dékáni körlevél  (2020.03.17. Az oktatás rendje az IK-n a koronavírus miatt elrendelt rendkívüli helyzet időtartamára)

AKTUÁLIS:

  • Jelenleg az elektronikus levelezéssel kapcsolatban is zajlik az IK oktatói MS accountjainak központi beállítása, ezért kérjük az IK oktatóit, hogy NE REGISZTRÁLJANAK Microsoft accountot “nev@ inf.unideb.hu” azonosítóval.
  • Az office.com-on a kari dolgozók a   formájú e-mail címet beírva tudnak egységesen belépni, amit követően látják a többi oktatót és hallgatót is csoportok kialakításához (hallgatók keresése névvel, hálózati azonosítóval, illetve   hallgatói e-mail címmel lehetséges). További fontos részletek itt.

 

Hallgatóknak:

Kiegészítés az 1. sz. Melléklethez: tantárgylista tanárszakok zárószigorlataihoz és 2017 utáni képzésekhez (2020.05.15., Dékáni utasítás (2020.04.28. Ideiglenes TVSZ kari mellékletének kiegészítése, záróvizsga))

Adatvédelmi központ tájékoztatója (2020.04.29. Az online előadások és online vizsgák tárgyában)

Dékáni utasítás (2020.04.28. Ideiglenes TVSZ kari mellékletének kiegészítése, záróvizsga)

Nyelvvizsga hiánya miatt korábban ki nem állított oklevelek kiadása (2020.04.16.)

Dékáni utasítás (2020.04.15. Ideiglenes TVSZ kari melléklete)

Kormányrendelet (2020.04.10.  A Kormány 101/2020. (IV. 10.) Korm. rendelete a veszélyhelyzet során teendő egyes, a felsőoktatási intézményeket és a hallgatókat érintő intézkedésekről), Magyar Közlöny 

Dékáni körlevél  (2020.04.10.  Vizsgák, vizsgakurzusok és témajelentkezés)

Dékáni körlevél  (2020.04.10.  Szeminárium/labor/vizsga teljesítése, online kapcsolatfelvétel); Csatolmány

Rektori utasítás   (2020.04.03.  DE TVSZ sajátos szabályairól veszélyhelyzetben)

Dékáni körlevél  (2020.04.03.  Szeminárium/labor/vizsga teljesítése)

Szenátusi döntés (2020.03.30.  A 2019/2020. tanév időbeosztásának módosítása, szenátusi döntés)

Dékáni körlevél  (2020.03.30.  Gyakorlatok és laborok mulasztása) 

Dékáni körlevél (2020.03.19. a hallgatók által követendő eljárásrend az IK-n a koronavírus miatt elrendelt rendkívüli helyzet időtartamára)

 


Fogadóórák

Az oktatói és hivatali fogadóórák a már megadott időpontokban távoli eléréssel zajlanak. Az időpontok és online elérést biztosító felületek itt találhatóak (frissítés alatt).


Kapcsolat

 

Oktatóknak:

A kari működés szintjén megfogalmazódó kérdések/megjegyzések a   email címre küldhetők.

 

Hallgatóknak:

Adminisztratív, technikai, valamint az eljárásrenddel kapcsolatos kérdéseik esetén forduljanak bizalommal a Tanulmányi Osztályhoz ( ).

Azonban szakmai, kurzusokkal kapcsolatos tartalmi jellegű kérdésekkel az oktatókat keressék emailben vagy fogadóórájukon az általuk megadott online kommunikációs csatornán. Ezektől eltérő kérdések/megjegyzések a   email címre küldhetők.

A távoktatási rendszer használata mellett az elsődleges kommunikációs csatorna továbbra is a Neptun marad, ezért kérem, hogy fokozottan ügyeljenek a TO-tól érkező Neptun üzenetek követésére.

 

Koronavírus - Kapcsolati űrlap

 


Általános rendelkezések

 

Rendezvények:

A kari szintű bizottsági ülések és tanszéki értekezletek a mai naptól kizárólag online formában valósulhatnak meg. Az IK épületében 5 fő feletti rendezvény/találkozó kizárólag dékáni engedéllyel szervezhető, ilyen igény a   címen jelezhető.

Az  épületek nyitvatartási rendje, a szolgáltatások működése:

  • az IK épületébe a bejutás jelenleg beléptetőkártyával/portai segítséggel történik, a hátsó bejárat zárva tart
  • dékáni engedéllyel különösen indokolt esetben hallgatók is beléphetnek az épületbe, ilyen esetben   email címen jelezhető az igény
  • a büfé március 13-tól határozatlan időre bezárt

Postázási információk:

  • Hetente két alkalommal, hétfő és csütörtök délelőtt van postai szolgáltatás. Ez azt jelenti, hogy az eddig az időpontig összegyűjtött postai küldemények elküldésre kerülnek, a beérkező levelek pedig ekkor kerülnek kézbesítésre. A postázó helyiségben a kisasztalon beállításra került egy „KIMENŐ POSTA” feliratú irattartó, ide helyezhetőek a küldendő levelek. A beérkező levelek pedig a szokásos módon a fakkokba kerülnek

 


Kapcsolódó K+F tevékenységek

 

Frissítés dátuma: 2020.05.15.


Tisztelt Felhasználó!

 

A Debreceni Egyetem kiemelt fontosságúnak tartja a rendelkezésére bocsátott, illetve birtokába jutott személyes adatok védelmét. Ezúton tájékoztatjuk Önt, hogy a Debreceni Egyetem a 2018. május 25. napjától kötelezően alkalmazandó Általános Adatvédelmi Rendelet alapján felülvizsgálta folyamatait és beépítette a GDPR előírásait az adatkezelési és adatvédelmi tevékenységébe. A felhasználók személyes adatait a Debreceni Egyetem korábban is teljes körültekintéssel kezelte, megfelelve az érvényben lévő adatkezelési szabályozásoknak. A GDPR előírásait követve frissítettük Adatvédelmi Tájékoztatónkat, amelyet az alábbi linkre kattintva olvashat el: Adatkezelési tájékoztató. DE Kancellária VIR Központ

A tájékoztatót megismertem.