Koronavírus - DEIK

Ez az oldal az Informatikai Kar koronavírussal kapcsolatos folyamatosan frissülő információit tartalmazza. Az Informatikai Karra is vonatkozó egyetemi szintű tájékoztatás a DE kapcsolódó oldalán található meg.

 

Távoktatás

 

Technikai támogatás (oktatóknak és hallgatóknak)

Általános tájékoztató hallgatóknak (ppt, pdf, videó)
 

 

Oktatóknak:

Dékáni utasítás (2020.03.19. a DEIK-en a vészhelyzet következtében életbe lépő intézkedésekről)

Dékáni körlevél  (2020.03.17. Az oktatás rendje az IK-n a koronavírus miatt elrendelt rendkívüli helyzet időtartamára)

AKTUÁLIS:

  • Jelenleg az elektronikus levelezéssel kapcsolatban is zajlik az IK oktatói MS accountjainak központi beállítása, ezért kérjük az IK oktatóit, hogy NE REGISZTRÁLJANAK Microsoft accountot “nev@ inf.unideb.hu” azonosítóval.
  • Az office.com-on a kari dolgozók a   formájú e-mail címet beírva tudnak egységesen belépni, amit követően látják a többi oktatót és hallgatót is csoportok kialakításához (hallgatók keresése névvel, hálózati azonosítóval, illetve   hallgatói e-mail címmel lehetséges). További fontos részletek itt.

 

Hallgatóknak:

Dékáni körlevél (2020.03.19. a hallgatók által követendő eljárásrend az IK-n a koronavírus miatt elrendelt rendkívüli helyzet időtartamára)

 


Fogadóórák

Az oktatói és hivatali fogadóórák a már megadott időpontokban távoli eléréssel zajlanak. Az időpontok és online elérést biztosító felületek itt találhatóak (frissítés alatt).


Kapcsolat

 

Oktatóknak:

A kari működés szintjén megfogalmazódó kérdések/megjegyzések a   email címre küldhetők.

 

Hallgatóknak:

Adminisztratív, technikai, valamint az eljárásrenddel kapcsolatos kérdéseik esetén forduljanak bizalommal a Tanulmányi Osztályhoz ( ).

Azonban szakmai, kurzusokkal kapcsolatos tartalmi jellegű kérdésekkel az oktatókat keressék emailben vagy fogadóórájukon az általuk megadott online kommunikációs csatornán. Ezektől eltérő kérdések/megjegyzések a   email címre küldhetők.

A távoktatási rendszer használata mellett az elsődleges kommunikációs csatorna továbbra is a Neptun marad, ezért kérem, hogy fokozottan ügyeljenek a TO-tól érkező Neptun üzenetek követésére.

 

Koronavírus - Kapcsolati űrlap

 


Általános rendelkezések

 

Rendezvények:

A kari szintű bizottsági ülések és tanszéki értekezletek a mai naptól kizárólag online formában valósulhatnak meg. Az IK épületében 5 fő feletti rendezvény/találkozó kizárólag dékáni engedéllyel szervezhető, ilyen igény a   címen jelezhető.

Az  épületek nyitvatartási rendje, a szolgáltatások működése:

  • az IK épületébe a bejutás jelenleg beléptetőkártyával/portai segítséggel történik, a hátsó bejárat zárva tart
  • dékáni engedéllyel különösen indokolt esetben hallgatók is beléphetnek az épületbe, ilyen esetben   email címen jelezhető az igény
  • a büfé március 13-tól határozatlan időre bezárt

Postázási információk:

  • Hetente két alkalommal, hétfő és csütörtök délelőtt van postai szolgáltatás. Ez azt jelenti, hogy az eddig az időpontig összegyűjtött postai küldemények elküldésre kerülnek, a beérkező levelek pedig ekkor kerülnek kézbesítésre. A postázó helyiségben a kisasztalon beállításra került egy „KIMENŐ POSTA” feliratú irattartó, ide helyezhetőek a küldendő levelek. A beérkező levelek pedig a szokásos módon a fakkokba kerülnek.

 

Frissítés dátuma: 2020.03.30.


Tisztelt Felhasználó!

 

A Debreceni Egyetem kiemelt fontosságúnak tartja a rendelkezésére bocsátott, illetve birtokába jutott személyes adatok védelmét. Ezúton tájékoztatjuk Önt, hogy a Debreceni Egyetem a 2018. május 25. napján hatályba lépett Általános Adatvédelmi Rendelet alapján felülvizsgálta folyamatait és beépítette a GDPR előírásait az adatkezelési és adatvédelmi tevékenységébe. A felhasználók személyes adatait a Debreceni Egyetem korábban is teljes körültekintéssel kezelte, megfelelve az érvényben lévő adatkezelési szabályozásoknak. A GDPR előírásait követve frissítettük Adatvédelmi Tájékoztatónkat, amelyet az alábbi linkre kattintva olvashat el: Adatkezelési tájékoztató. DE Kancellária VIR Központ