E-sport és programozás szakkör (EFOP 3.4.3. projekt)

Egyetemi előkészítő e-sport és programozás szakkör. A világszerte népszerűségnek örvendő e-sporttal kapcsolatos témakörökkel ismerkedhetnek meg a résztvevő diákok. A DEAC-Hackers támogatása alatt a foglalkozásokon a diákok játszva mélyülhetnek el a különböző videójátékok világában. A játék mellett programozási ismeretekkel is gazdagodhatnak, amit később kamatoztatni tudnak egyetemi éveik során. A szakkör közvetlenül kapcsolódik a reguláris képzés ” prog1” tárgyához, a tervezett e-sport és programozás versenyhez és a DEAC-Hackers Minecraft tevékenységéhez. A szakkör e-sport szakmai partnere a DEAC-Hackers, a DEAC e-sport szakosztálya, mely egyébként Téged is hív igazolt amatőr sportolói közé! Az online tagság nem kerül semmibe, nincs tagdíj és lehetsz bárhol a világon! S mégis egy patinás klub tagja lehetsz és onnantól nem „már megint csak ülsz a gép előtt”, hanem az előre tervezett, szervezett heti edzésen vagy.

 

Oktató: Bátfai Norbert

Oktató elérhetősége: 

A 2020-as őszi félévben nem indul.
 

Frissítés dátuma: 2020.09.29.


Tisztelt Felhasználó!

 

A Debreceni Egyetem kiemelt fontosságúnak tartja a rendelkezésére bocsátott, illetve birtokába jutott személyes adatok védelmét. Ezúton tájékoztatjuk Önt, hogy a Debreceni Egyetem a 2018. május 25. napjától kötelezően alkalmazandó Általános Adatvédelmi Rendelet alapján felülvizsgálta folyamatait és beépítette a GDPR előírásait az adatkezelési és adatvédelmi tevékenységébe. A felhasználók személyes adatait a Debreceni Egyetem korábban is teljes körültekintéssel kezelte, megfelelve az érvényben lévő adatkezelési szabályozásoknak. A GDPR előírásait követve frissítettük Adatvédelmi Tájékoztatónkat, amelyet az alábbi linkre kattintva olvashat el: Adatkezelési tájékoztató. DE Kancellária VIR Központ

A tájékoztatót megismertem.